سایت ساز یوتاب
بستن
img
img
img
img
همین حالا سایت خود را با این قالب بسازید
menusearch
sepanta.utabweb.com

اخبار ,

دوربین های امنیتی گردون
دوربین های امنیتی گردون
توضیحات بیشتر
دوربین های مدار بسته دید در شب
دوربین های مدار بسته دید در شب
توضیحات بیشتر
سیستم های مدار بسته تک دوربینه
سیستم های مدار بسته تک دوربینه
توضیحات بیشتر
امنیت را با ما تجربه کنید
امنیت را با ما تجربه کنید
توضیحات بیشتر
دوربین های مداربسته محیطی
دوربین های مداربسته محیطی
توضیحات بیشتر
بعدی
آشنایی با توصیه‌های ایمنی برای سفر آشنایی با توصیه‌های ایمنی برای سفر
استفاده از حفاظ و قفل‌های مناسب، نصب دزدگیرهای سیمی یا سنسوری ارزان قیمت در روی دیوارها و در ورودی درب‌ها، محفوظ کردن ورودی کانال کولرها از جمله اصول ایمنی پیش از شروع تعطیلات توصیه شده است.

چنان‌چه از آژیر خطر استفاده می‌کنید، محل نصب آن را طوری انتخاب کنید که سارقان نتوانند آن را به سهولت تشخیص دهند و یا چنان چه در مجاورت یا پشت خانه ملک مخروبه‌ای وجود دارد، دیوارهای مجاور را با آهن و بتن محکم و غیرقابل نفوذ کنید.
همچنین توصیه شده، اشیا و اوراق بهادار و وجه نقد را در موقع ترک منزل در منزل نگذاشته و محل نگهداری جواهرات و اشیا ارزشمند را به میهمانان یا فامیلی که اطمینان کافی به او ندارید، نشان ندهید و برای نگهداری اشیا قیمتی از صندوق‌های امانات بانک‌ها استفاده شود.
پنج شنبه بیست و ششم آذر ۹۴
ویژگی های نگهبان محله ویژگی های نگهبان محله نگهبان محله بایونیفرم مخصوص در هنگام انجام وظیفه کاملاً مشخص و از دیگران متمایز می باشد ...
گزینش ازبین افراد صالح و برخوردار از حسن خلق و سلامت جسمی و روانی که اطمینان خاطر لازم و امنیت بیشتر برای شهروندان را تامین نماید .
از آنجایی که انجام وظیفه نگهبانان محلات، با برخورداری از پشتیبانی واحدهای مختلف پلیس صورت می گیرد، در نتیجه اموال، منازل مسکونی، تجاری، صنعتی، خودروها و غیره، در محدوده حفاظتی از هر گونه تعرضی مصون و آرامش و آسایش اهالی تأمین خواهد گردید.
کاهش جرم وسرقت در محدوده استقرار نگهبان محله و افزایش ضریب امنیت
پنج شنبه بیست و ششم آذر ۹۴
راه های افزایش امنیت در محیط مجازی راه های افزایش امنیت در محیط مجازی درحال حاضررایانش ابری بهدلیل کاهش هزینه ها انعطاف پذیری و قابلیت توسعه بالا یکی از جذابترین فناوریهای روزدنیا محسوب میشود درحال حاضر حفاظت ازکارکرد ابردراینترنت یک چالش بزرگ محسوب میشود دریان میان امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی کاربران درفضای ابربسیارضروری و بحرانی است هدف ازین تحقیق معرفی مجازی سازی به عنوان یکی از موثرترین راهکارهای افزایش امنیت دررایانش ابری است دراین فناوری از سیستم عامل میان افزار یا نرم افزار واسط و برنامه کاربردی یک کپی عینی گرفته میشود و بصورت پیش ساخته دریک رایانه فیزیکی یا بخشی از یک سرویس دهنده قرار داده میشود به کمک این فناوری می توان امنیت محاسبات ابری را با حفظ یکپارچگی ماشین های مجازی مهمان و زیرساخت اجزای ابر را افزایش داد
دوشنبه بیست و سوم آذر ۹۴